Новини

Зустрічай новинку! Горіхова насолода від АХА
17/072019

Зустрічай новинку! Горіхова насолода від АХА

Гарні новини щодо наших продуктів не змусили довго чекати!
Ми запитали у споживачів: «Які інгредієнти ви додаєте частіше всього до граноли?». Однією з найпопулярніших відповідей є саме горіхи. Тому наша лінійка Граноли розширюється, щоб залучити та зацікавити ще більше споживачів!
Ми запустили Супер Горіхову Гранолу!

НОВИЙ ДИЗАЙН START!
26/062019

НОВИЙ ДИЗАЙН START!

Ми постійно прагнемо вражати своїх споживачів, саме тому упаковки START! набувають оновленого яскравого дизайну!
Масштабний редизайн START! потребував роботи над кожною деталлю.
І хоча композиція залишилася майже незмінною, кожний елемент став іншим. Ми створили зовсім інших героїв. Додали контрасту між фоном, персонажем і тарілкою. Змінили стилістику назв продуктів та зробили загальний вид упаковок більш мінімалістичним.

СМАЧНІ НОВИНКИ ВІД АХА
01/022019

СМАЧНІ НОВИНКИ ВІД АХА

ВІВСЯНКА З ВЕРШКАМИ ТА БРУСНИЦЕЮ

Як зробити звичну вівсянку трохи смачніше? Додати до неї ніжні натуральні вершки та ароматні ягоди брусниці. Спробуйте і не пошкодуєте!  А з АХА скуштувати смачну вівсянку легко.

Лантманнен представляє НОВИНКУ  – вівсяна каша з вершками та брусницею – це ідеальний варіант для сніданку або перекусу на роботі.  Шматочки брусниці надають каші насичений ягідний смак з приємною кислинкою, а натуральні вершки роблять кашу ще більш ніжною та м’якою.

БЛАГОДІЙНА АКЦІЯ «СЕРЦЯ МАЙБУТНЬОГО»
01/112018

БЛАГОДІЙНА АКЦІЯ «СЕРЦЯ МАЙБУТНЬОГО»

Компанія «Лантманнен Акса» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запроваджують спільну благодійну програму «Серця майбутнього», метою якої є збір коштів для закупівлі імплантів для оперування маленьких пацієнтів Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова АМН України. Кампанія триватиме з 01 листопада по 01 грудня 2018 року у 25-ти центрах оптової торгівлі METRO у 15 містах України.

Обережно, булка! AXA вчить українців харчуватися правильно.
19/022018

Обережно, булка! AXA вчить українців харчуватися правильно.

У новій рекламній кампанії АХА звертає увагу на небезпеку шкідливих перекусів і показує корисну альтернативу.

Яндекс.Метрика